Calendar Member List FAQ
PD Gaming

Today's Posts | New Posts  
PD Gaming > Just About Anything > General Discussion sMILEYS

View Poll Results: Should eLiTe sNiPeR229 put the smileys in?
Yes 1 33.33%
No 1 33.33%
Maybe 0 0%
Admins Choice 1 33.33%
Multiple Choice Poll. Voters: 3. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 04-09-2005
eLiTe sNiPeR229 eLiTe sNiPeR229 is offline
Banned
 
Join Date: Apr 2005
Location: North HollyWood,CA
Posts: 20
Send a message via AIM to eLiTe sNiPeR229
Default sMILEYS

Hey guys i got this super cool website full of animated smileys if you could gimme the password to the website i could put them all in thx
and dont worry im not a loser who jacks crap

Last edited by eLiTe sNiPeR229 : 04-09-2005 at 11:27 AM.
Reply With Quote
  #2  
Old 04-09-2005
HmniQ's Avatar
HmniQ HmniQ is offline
Super Moderator
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 229
Default

Quote:
Originally Posted by eLiTe sNiPeR229
Hey guys i got this super cool website full of animated smileys if you could gimme the password to the website i could put them all in thx
and dont worry im not a loser who jacks crap
uh................................................ .....................

password to the website????????????
__________________
[pdgaming]HmniQ
short sigs are sooo grood
Reply With Quote
  #3  
Old 04-09-2005
eLiTe sNiPeR229 eLiTe sNiPeR229 is offline
Banned
 
Join Date: Apr 2005
Location: North HollyWood,CA
Posts: 20
Send a message via AIM to eLiTe sNiPeR229
Default

Unless u want to add 400 smileys by your self ill be more than happy to do it.. im always free im not trying to be a suckup im just trying to help out i didnt know i was gonna start problems i dont wanna fight

Last edited by eLiTe sNiPeR229 : 04-09-2005 at 04:30 PM.
Reply With Quote
  #4  
Old 04-09-2005
Hi BOb's Avatar
Hi BOb Hi BOb is offline
Moderator
 
Join Date: Dec 2004
Location: Eastern Kingdoms, Iron Forge
Posts: 568
Send a message via AIM to Hi BOb
Default

Quote:
Originally Posted by eLiTe sNiPeR229
Unless u want to add 400 smileys by your self ill be more than happy to do it.. im always free im not trying to be a suckup im just trying to help out i didnt know i was gonna start problems i dont wanna fight
LETS FIGHT YOU YELLOW BELLY CSS PLAYER *starts moving around like a irish old drunken man*
__________________
One BOb to rule them all
hi, my name is Bob and I am a chips addict, I eat doritos and corn chips.. somtimes with salsa. *sits back down*
<-- Host typing hate mail to Xoxide
Reply With Quote
  #5  
Old 04-09-2005
Liggy Liggy is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2005
Location: Lancaster, CA
Posts: 187
Send a message via ICQ to Liggy Send a message via AIM to Liggy
Default

I'm pretty sure the majority of people do not care for smileys.
__________________
Lig
Reply With Quote
Reply


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 10:38 AM. - Forum style by ForumMonkeys
Powered by vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.